8. septembra 2011

Fotoblog zo Srbska

Ksenija, počas noci v Sombore tesne pred spánkom
Ksenija je výnimočná žena a aj týmto blogom by som jej chcel poďakovať za čas, ktorý mi venovala. V Sombore som u jej rodičov strávil 2 veľmi príjemné dni. Ťažil som najmä z toho, že jej mama má slabosť pre Slovákov a myslí si, že všetci sú tichí, slušní a vychovaní. Neviem, kde na to prišla, ale dúfam, že som zanechal dobrý dojem. Vďaka Kseniji som spoznal ďalších ľudí, ktorí mi spríjemnili pobyt. Ako Tatjana, Sanja, ktorá mňa s Patrikom previedla po Belehrade alebo s Nikolom, ktorý mi ukázal kúsok nočného života v Sombore. Aj vďaka nim si zo Srbska odnesiem len pekné spomienky. Budúci týždeň pre nich organizujem párty u mňa v Báčskom Petrovci. Ak sa párty uskutoční, pridám ešte jednu spoločnú fotku.

Všetky fotky boli urobené so súhlasom ľudí na nich. Budovy neprotestovali, tak som to bral ako konkludentný súhlas.

A až v Srbsku som si uvedomil, že nemám ani tušenia ako sa robí dobrá fotka. Dovolil som si robiť dovolenkovské fotky, za ktoré by sa žiaden japonský turista nemusel hanbiť.
Milica, Ksenijina sestra a jej dcéra Lena
Ksenija sa tvári, že si ma nevšíma s Patrikom pri Dunaji
Ja a Ksenia v Sombore keď sme išli do mesta

Papierová loďka u Sanji v ateliéri v Belehrade
Pohľad na rieku Sávu z Belehradskej pevnosti
Patrik a Sanja nadšení z tepla



Druhá časť vybombardovaného Ministerstva obrany

Zbombardovaná budova Ministerstva obrany

Nočný Belehrad

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára