25. augusta 2011

Holden - Špeciálna siedma časť


Hneď, ako som vyšiel z jej bytu, zabuchli sa za mnou dvere. Prehodil som si bundu cez ramená, bez žiadneho náhlenia. Pomaly som vykročil ku schodom.

Schádzal som jeden schod za druhým. Na prízemí stačilo už iba vyjsť cez vchodové dvere a bol by som preč. Ale ja som namiesto toho urobil čosi iné. Vyhliadol som si kúsok steny, pohľadom som ho premeral, skontroloval som, či nie je príliš špinavý, či je omietka rovná. A začal som si do nej búchať hlavu.
"Nechať si úžasnú chvíľu, keď budem triezvy."
Buch
"Nebolo by to správne."
Buch
Čo to do mňa, preboha, vošlo?”
Krásna žena. Chcela sex. Vyzerala úžasne. Chcela sex. Vysnívaná žena. Chcela sex. Tak kde je so mnou problém? Chcela sex.”
Buch
Klesol som k zemi. Nechal som, nech mi hlava voľne odvisne a začal som driemať.

Namiesto toho, aby som odtiaľ odišiel tak rýchlo, ako sa len dalo, som zadriemal pred vchodom do jej bytového domu. Namiesto toho, aby som si zavolal taxík a snažil sa zabudnúť na jeden z najtrápnejších momentov vo svojom živote, som tam zaspal.
Keď ma zobudili kroky na schodoch, vedel som, že to bude ona.

2 komentáre:

  1. akoze ja nechapem ze co to je ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je siedma časť k príbehu o Holdenovi, z ktorého bolo uverejnené doteraz len šesť častí. Dajú sa nájsť aj tu: http://www.facebook.com/#!/holdenov.svet?sk=app_182667455607

    Alebo medzi prvými príspevkami na tomto blogu.
    Príjemné čítanie!
    Peter

    OdpovedaťOdstrániť