16. januára 2012

Declined Stories 3 (časť 1.)

Najnovšie vydanie Declined Stories ilustruje časť príbehu medzi Holdenom a Sofiou, ktorú som síce napísal, ale musel som ju z príbehu vypustiť, pretože sa mi nehodila. Netušil som kam ju zaradiť. Museli ísť preč, aj keď sú to časti, ktoré mi prirástli k srdcu. Využil som ich ako cvičenie pre nového fotografa v tíme Mareka Piovarciho. Ohodnoťte jeho prácu.

A keďže Patrik, náš Holden, nemohol prísť, prvý ( a dúfam, že aj posledný) raz som si Holdena zahral sám.
Hrajú:
Sofia - Nikoleta Kováčová
Holden - Peter Nagy
Foto - Marek Piovarci


Sofia stála vedľa mňa a spoločne sme pozerali na tečúcu rieku pod nami. Stáli sme na nábreží Dunaja, vychutnávali si pohľad a nechávali, aby nás myšlienky niesli kam sa im zachcelo.

Bolo veľa ľudí, s ktorými som sa vedel skutočne dobre porozprávať. Ktorí mali podobné záujmy aj boli podobne komunikačne a vedomostne zdatní ako ja. Avšak si nespomínam, že by som dokázal s niekým tak dobre zdieľať ticho.

Vždy som si myslel, že základ dobrého a fungujúceho vzťahu je kvalitná komunikácia medzi partnermi. Keď si máte stále čo povedať. Alebo keď si hovoríte veci, ktoré by ste nikomu inému neboli schopní prezradiť.

Avšak až teraz som si uvedomil, že je to iba polovica úspechu. Pretože čím častejšie sa s tým človekom stretávate, tým menej tém vám zostáva na spoločnú debatu. A vtedy uvidíte, či ste stretli toho správneho partnera.

Keď ticho medzi vami je veľavravnejšie ako slová. Slová, ktoré už nemusíte povedať, aby bolo medzi vami súznenie.

Stál som tam so Sofiou, opretí o zábradlie, zahľadení pred seba a zahĺbení v myšlienkach. Nechali sme, aby ticho povedalo všetko za nás.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára