12. augusta 2011

Továreň na dobrú náladu - Grape

Aj letmá spomienka na minuloročné piešťanské letisko stačí, aby mi zimomriavky prešli po tele. Už zajtra sa postavím pred hlavný stage a budem dúfať, ako malé dieťa, ktoré čaká na trojkolku, že moji najmilší Interpol zahrajú všetky moje obľúbené pesničky.

Predpoveď počasia je priaznivá, partia bude len tá najlepšia a kapely sú minimálne porovnateľne dobré ako minulý rok (ak nie lepšie). Grape nie je ako Pohoda. Oproti dlhoročnej tradícii Pohody je Grape ešte iba v plienkach. Počas celého festivalu som ani raz tento pocit nemal. Dokonca aj komornejšia a priateľskejšia atmosféra bola veľmi príjemným prekvapením.

Nechcem, aby to vyznelo ako ďalší chválospev rozvoja slovenskej kultúry pomocou multižánrových a multikultúrnych festivalov. Iba hovorím, čo som minulý rok cítil a prečo idem zas. Ak ste sa aj vy rozhodli ísť, určite sa niekde v dave stretneme na The Wombats, Dva, The Sounds a iných. Na Marina and the Diamonds budem dokonca stáť po boku mojej sestry v prvom rade. Dobrá (a pekná!) speváčka nikdy nie je zlá.

Už zajtra pribudne na ruke ďalší náramok. Akej bude farby? :-)

Ďalší blog budem písať až z Balkánu. V Srbsku, Novom Sade, ma čaká mesačná stáž. Ideálna príležitosť dopísať celý príbeh o Holdenovi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára